.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عقب ماندگی شهر ساری محصول مدیریت های فرسوده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری گفت: عقب ماندگی شهر محصول مدیریت های فرسوده طی سالیان دور می باشد و ما باید معماری شهری را با سرعتی مضاعف و تلاش شبانه روزی سر و سامان دهیم .

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، جمال باقری در نطق از پیش دستور خود در جلسه علنی شورا خواستار تدوین طرح جامعی در ارتباط با ساماندهی پیاده روهای سطح شهر در راستای جلب نظر شهروندان شده است .

وی افزود : متأسفانه خیابان های اصلی شهر و بسیاری از حفاری ها از پیاده روهای نامناسبی برخوردار است .

باقری با اشاره به ساخت و سازهای بالای 70 درصد سطح زمین گفت : باید تمهیداتی فراهم شود تا کسب درآمد از طریق تشویق شهروندان به خلاف ساختمانی ایجاد نشود بلکه باید واحد کنترل و نظارت با جدیت با ساخت و ساز غیرمجاز برخورد كنند .

ناد علي رمضانپور رئیس شوراي شهر نيز در جلسه علنی این نهاد گفت : جهت آشنایی شهروندان در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ، باید منشور ساخت و ساز در شهرداری تدوین شود تا سازندگان ساختمان ها رعایت عقب نشینی ، سطح اشغال و رعایت مسائل فنی را لحاظ كنند .

وی افزود : باید این منشور به همراه درخواست پروانه ساختمانی از سوی شهروندان به مالکین تحویل داده شود تاتمام مسائل رعایت شود.

رمضانپور با بيان اينكه نظارت در بافت های قدیم شهر بايد شدت بیشتری پیدا کند خاطر نشان كرد : باید مالکین طی قراردادی منشور ساخت و ساز را امضاء و آن را از شهرداری دریافت كنند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسین صادقی‌مرشت 13 آذر 1387
هوالعزیز -
مثلاً به زمان ورود تاپوران‌ها به حاشیه‌ی جنوبی دریاچه کاسپین یا همان قزوین، برمی‌گردد! البت(البته) دیگر از این دورتر نمشد که بریم، وگر نه می‌رفتیم به زمان جولان دیو سفید و حاکمیت پیشدادیان تا کسی رد پایی از مدیریت دم دستی مدیران مازنی نتواند که پیدا کرده باسد! در علم تداوم مدیریت بومی شده، همین بس که هر چه که باشد می‌شود سر آمر به معروف و ناهی از منکر را چنان زیر آب و برف و غیره نمود و جایزه‌اش را هم در نمک آبرود به خدمت خان خانان، جان جانان که ترفیع درجات شامل احوالاتش شده و والی ولایت قلیه ماهی گشته، تقدیم و تسلیم نمود که آب در دل بنی بشری جم نخورد!!
حسین صادقی‌مرشت 13 آذر 1387
هوالعزیز -
مثلاً به زمان ورود تاپوران‌ها به حاشیه‌ی جنوبی دریاچه کاسپین یا همان قزوین، برمی‌گردد! البت(البته) دیگر از این دورتر نمیشد که بریم، وگر نه می‌رفتیم به زمان جولان دیو سفید و حاکمیت پیشدادیان، تا کسی رد پایی از مدیریت دم دستی مدیران مازنی نتواند که پیدا کرده باشد! در علم تداوم مدیریت بومی شده، همین بس که هر چه که باشد می‌شود سر آمر به معروف و ناهی از منکر را چنان زیر آب و برف و غیره نمود و جایزه‌اش را هم در نمک آبرود به خدمت خان خانان، جان جانان که ترفیع درجات شامل احوالاتش شده و والی ولایت قلیه ماهی گشته، تقدیم و تسلیم نمود که آب در دل بنی بشری جم نخورد!!
حسین صادقی‌مرشت 14 آذر 1387
هوالعزیز -
عزیزکم!! دبلنا. حالا دیگه قول به مثل منی را قند مکرر می‌فرمائید و دو بار عرصاتی‌اش می‌کنید؟! در هر صورت باید گفت که مدیریت پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز هم اندر نقل نظارت، از تیر و طایفه‌ی همان‌هایی است که آب در کوزه شکسته میل می‌فرمایند. نکنید آقا، خوبیت ندارد. جا و مکان فیراوان(فراوان) است، حیای جناب مخمل خان کجاست؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.